.

Neznášam prototyp dnešnej generácie

22. července 2015 v 19:43 | Nicole |  Kecám
Poznáte to - vídete na ulicu, pozriete sa doľava, doprava, a čo nevidíte? Sto báb, no takmer každá ako jedna. A to, milí melónikovia a mandarinky, je typický dnešný prototyp človeka.

Ako ho spoznáte? Ide v dave a tvári sa "originálne". Väčšinou nechodí sám, má pri sebe svoje "BITCHES" alebo "SISTERS 4EVER" ako sami seba navzájom nazývajú či už sami pred sebou, alebo na sociálnych sieťach. Čo na tom záleží, že za chrbtom si nevedia prísť na meno. Oblečené majú najnovší trend tohto roku, napríklad baseballovú bundičku z ňújorkeru či terranovy a na hlave šiltovku s nápisom SWAG, na nohách airmaxy alebo tie chlpaté skvosty s rozčaptanými pätami alebo aj "chleby" a už sa rútia do "Stárbaksu" nejaké tie kávičky pofotiť a postnúť na instagram. Nezabudnú si odskočiť na wécko a spraviť 35 selfís s použitím famóznych filtrov. Na čom inom ako na ajfóne od tatka, ktorý tak veľmi chceli pretože mať android je smrrrť.Kto by sa s vami bavil, keby ste mali nejaký Huawei či niečo iné?? A kam by ste si len robili fotky??

viac nervóznych a pravdivých rečí v celom článku (TT)



Ešte vám nie je zle? Lebo mne už áno. Prečo sa všetci tak veĺmi snažia byť originálny tým, že zapadajú do stáda? Neskutočne ma štve, ako sa všetci idú potrhať za vecami ako ajfón, bavorák a podobné komerčné prehnane-drahé s prepáčením sračky, ktoré sú len čisto štýlovou záležitosťou, a pritom funkčnosťou sa rovnajú priemeru? (dobre, aj ja mám rada BMW ale nie pre štýl - myslela som típkov, ktorí v tom aute miesto sedenia ležia, ruka von, Rytmus na plné pecky a silné výrazy tváre, čo na tom že BMW z roku 1995 nieje nová X5ka?)

Môžem o sebe prehlásiť, že neznášam dnešnú generáciu a skutočne sa obávam, kam toto celé speje. A ešte horšie je, že rodičia svoje deti v tomto podporujú, všetko im kúpia aby mali chvíľku kľudu, nevypočujú ich a pomaly sa z nich stávajú členovia stáda, v ktorom sa naučia akurát tak fajčiť a byť povoľnešími.

Vďaka Bohu za blog.cz a pár kreatívnych a skutočne originálnych ľudí, ktorí vnášajú do tohto konzumne-skazeného sveta svetielko nádeje a svetejšej budúcnosti, možno bude vulgárna, ale blogeri - milujte sa množte sa, lebo bez vás by všetci boli členmi stáda nenávratne!
 

20 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Mata nui Mata nui | Web | 23. července 2015 v 17:11 | Reagovat

Souhlasím je to fakt hrozný a já taky nemám rád společnost. Bohužel to ale neni všechno, ničej se vzácný biotopy, pytlačí se, a četl jsem že už dokonce začíná šestý masový vymírání a to je smutné, lidi si nevážej ničeho, ani sami sebe ,ani toho co  se tu vyvíjelo miliardy let. Celé lidstvo se žene do sra*ek a bohužel to pár lidí celé nenapraví :( radši bych žil  někdy v 19. stol. kdy se lidi vzájemně respektovali, byli slušní, a vážili si všeho. Tehdy byli svým způsobem všichni nějak originální.

2 Tea Tea | E-mail | Web | 27. července 2015 v 11:14 | Reagovat

Líbí se mi tvůj vlastní názor a nebojíš se ho sem napsat. Taky nemám ráda jak každý něco dělá, jenom protože chce být někomu zavděčený a oblíbený, každý má dělat to, co má sám rád a baví ho a ne si na něco hrát :) Dávám článek do dnešního výběru na: tema-tydne.blog.cz :3

3 userka userka | E-mail | Web | 27. července 2015 v 17:12 | Reagovat

Nevím, jestli je to tou slovenštinou, ale vůbec neznám význam následujících výrazů a jsem líná googlovat: airmaxy, chlpaté skvosty s rozčaptanými pätami, "chleby" :D Potřebuju výklad :D

4 Melissa Melissa | Web | 27. července 2015 v 19:44 | Reagovat

Tyhle lidi mi lezou na nervy taky hodně :D Jsou, jak kdyby je vzali přes kopírák.
Já osobně jsem byla vždycky jiná, než ostatní a vůbec mi to nevadí. Mám svůj styl a nebudu ho měnit, jen proto, že je teď ,,in" nosit něco jiného. To by mě mohli všichni milovat :D

5 Nicole Nicole | Web | 27. července 2015 v 23:16 | Reagovat

[3]: "airmaxy" sú typ tenisiek od Nike, ktoré chce mať takmer každý...a chlpaté skvosty s rozčaptanými pätami sú papuče Uggs, z ktorých idú všetkým päty mimo všetkého :)

6 Nicole Nicole | Web | 27. července 2015 v 23:16 | Reagovat

[4]: súhlasím, súhlasím :)

7 Nicole Nicole | Web | 27. července 2015 v 23:16 | Reagovat

[2]: ďakujem pekne :)

8 userka userka | E-mail | Web | 27. července 2015 v 23:26 | Reagovat

[5]: Aha, díky za vysvětlení, podle značek jsem to teda vygooglila a znám jenom ty papuče. Ty Airmaxy vůbec, ale líbí se mi.
A co jsou chleby? :D

9 Nicole Nicole | Web | 28. července 2015 v 11:08 | Reagovat

[8]: aj chlebu sú Uggsy, pozri sa na ne z predu, nevyzerajú ako chlieb? :D

10 Helizns Helizns | Web | 23. srpna 2015 v 10:58 | Reagovat

ANO ANO ! :D Ty poslední věty! Já jsem o lidech normálně pesimistická, ale pokaždé když jdu na blog.cz, začínám vše vidět růžověji. :D A i díky tvým článkům.

11 Anie Anie | Web | 3. září 2015 v 11:57 | Reagovat

Souhlasím !! Člověk někdy má pocit, že všichni napodobují všechny. Jsem ráda za blog, kde si nikdo na nikoho nehraje ale každý píše o tom co má rád :)

12 Viza | Mossy Plains Viza | Mossy Plains | Web | 3. září 2015 v 12:25 | Reagovat

Kluci vypadají jako holky, holky se snaží vypadaj jako kluci, a nebo být jako přes kopírák, velmi "důležité" řeči a snaha působit dospěle. Tahel generace je směšná tak, jak se tváří, a tak, jak mluví.

Sem tam mezi nimi najdete skutečný skvost, ale musíe trpělivě hledat, je to jako jehla v kupce sena.

Dnešní generace je jen banda ufňukaných parchantů s velkou hubou, kteří si myslí, jak jsou drsní a že je život nikd nesesadí na kolena. Patřila jsem do skupiny těch drsných, a moc dobře vím, jak pád na kolena bolí, kor rozmazelnce jako jsem byla já. Měla jsem všechno, ale když mi život nachcal do xichtu, hodně rychle jsem si začala uvědomovat hodnoty - skutečné hodnoty, které nejsou opřené o fotky na internetu, peníze a nejnovnější módní trendy a techniku, kterou mají jen proto, aby byli blbější a blbější.

Holt, k tomu všemu multikulti krize...

Zřejmě naši civilizaci čeká konec tak, jak ho známe z filmů. <DD

13 surpan surpan | E-mail | Web | 3. září 2015 v 13:21 | Reagovat

Tak tohle je přesně to, co mě poslední dobou dost sere. Někteří mladí nemají soudnost. Kalhoty u kolen, vlasy nagelované do půl metra, nebo kšiltovka s rovným kšiltem na bok a smrad na zvednutí kufra, když to přeženou s nějakou tou voňavko. Pak nejlépe, jak píšš, nějakou starou rezavou plečku, nejlépe felicii, kde si udělá podsvícení podvozku, nabarví si disky na modro a přidá plasty, aby vypadal in. Aby ukázal jaký je blb, vyrve logo škoda a dá si tam BMW nebo Audi.
Takoví by se potřebovali léčit :-D Nebo prostě jednu po hubě.

14 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 3. září 2015 v 14:17 | Reagovat

Ale lidi, co to tady melete? Vždyť to bylo v každé době, že určitý počet-pozor určitý- napodoboval různé výstřelky. Z naší generace si dělají nyní šoufky, že byl šedý mor(přezůvky  gumové), šusťáky a krimplenové šaty a kalhoty a pod. Tak nyní to jsou zase uvedené mikiny, botasky, kšiltovky,účesy. Tehdy to byly natupírované vlasy, minisukně a pak džíny, ty vládnou dodnes. No a co. To přejde a z nám hodně mladých lidí, kteří neodpovídají tomuto popisu. Mladá generace jsou i naše vnoučata a vnučky jsou úplně normální děvčata, které mají rády různou módu a nejsou proto nemožné. To chce toleranci a hlavně všímavost rodičů. Vzor dělá hodně a vzdor někdy také. Chtějí se od těch ,,usedlých" odlišovat. Bylo to tak v různých podobách vždycky.Berte to víc s humorem a nezlobte se tak na ně.

15 Alka-fejetony Alka-fejetony | 3. září 2015 v 14:41 | Reagovat

No, já tak úplně nesouhlasím. Tedy souhlasím s tím, že jsou i tací, ale nesouhlasím s tím, že by to bylo až tak hrozné.
Protože je - bohužel, nebo bohudík - spousta jedinců, kteří na takovéhle extravagance prostě nemají. Tedy peníze, zato mají - možná až s lety - zkušenosti a vědomí a svědomí.

16 Alka-fejetony Alka-fejetony | 3. září 2015 v 14:43 | Reagovat

[14]:Souhlasím. Zhusta nám (všem) chybí tolerance.

17 Merethe Merethe | Web | 3. září 2015 v 15:22 | Reagovat

Prý jsem statečná, když vstupuju do dnešní doby s ručně šitými šaty,klasikou ve sluchátkách a se štětcem v ruce místo cigarety... nejsem. Já jen nejsem závislá na davu.
Lidi tohoto typu pořád okolo sebe prohazují, že ostatní jsou bez myšlenky a bez života, že jim chybí kreativita... a co je kreativní na tom, že všichni nosí stejné vaky na zádech a mají totožně natočený kšilt? Já mám o alternativním životě tedy jinou představu.

18 :) :) | 3. září 2015 v 15:23 | Reagovat

Ach bože. Takový lidi nemám ráda. Ti, kteří kritizují dnešní generaci. Co se tak zamyslet slečno?:)
Dřív se jejich rodiče méně rozváděli. Teď jsou na denním pořádku tisíce rozvodů. Ty děti vidí jak se chovají dospělí, nebo jejich starší spolužáci (kamarádi, sourozenci, atd.)
Neodsuzuj iPhone, pokud ho nemáš. Já jsem dostala iPhone, protože ho měl otec, ale bylo mi jedno který mobil budu mít. On mi ho koupil proto, že s ním má zkušenosti a ví, že zasekanej Android prostě nemá smysl. Bavorák? No a co. Pokud na to mají (Air Maxy, iPhone, BMW, oblečení,..) tak ať si to koupí. Klidně. Je to jejich věc tak se do nich nepleť.
Děvče, měla by jsi si srovnat hodnoty. Když se někomu něco líbí, ať to má. Ať si každý dělá co chce. Ty jsi jiná než oni a oni tě taky neřeší, věř mi, tohle není jejich styl. Asi si jen chtějí zpříjemnit tenhle zatraceně zku*venej (promiň za ten výraz) svět, kde manželství nevydrží skoro vůbec, jedinou útěchou jsou potom jen drogy, ale lepší si koupit Airmaxy za 2600 korun, než si za stejnou částku koupit 13 gramů trávy.

Takže to shrneme. Nepiš takový kraviny, nemáš to za potřebí, nicméně, není ti o moc víc než jim, takže se uklidni a zkus si řešit svůj život.

Jinak nechci tě nějak urazit nebo tak, máš super blog, ale tohle je můj názor.

TOLERUJ JE.

19 assys_ assys_ | Web | 3. září 2015 v 16:11 | Reagovat

Tohle je úplně úžasnej článek! Tolik pravdy na jednom místě už jsem dlouho neviděla..

20 Camelia Camelia | E-mail | Web | 3. září 2015 v 16:40 | Reagovat

"Mladí lidé prahnou po originalitě a vyjadřují to tím, že se oblékají všichni stejně." - Ring Lardner

21 Alien Alien | Web | 3. září 2015 v 16:55 | Reagovat

Osobně by mi kdysi ani tak nevadilo, že něco takového nosí, něco takového mají, apod., avšak dnes k takovým lidem chovám odpor. Není to kvůli jejich majetku, je to kvůli tomu, jak se chovají. Jako kdyby to byla samozřejmost mít nejnovější ajFoun, jakmile se neoblíkáš stejně jako oni, pomlouvají tě a vysmějí se ti klidně i do ksichtu... Mně to tak dělali, a dělají doteď. Neříkám, že jsou všichni takoví, ale zatím mám s nimi zkušenosti jenom špatné, tudíž Tvůj článek docela chápu. Jen kromě toho materialistického podtextu, ale jinak super článek ;)

22 hedd hedd | 3. září 2015 v 17:04 | Reagovat

Každá generace má své "kam to jen spěje?". Tohle je možná jen ten "vzorek", co se ukazuje. Pod svými křídly schovává dav normálních lidí, kteří jen nejsou na výsluní. A nestojí o to. ;)

23 pap-rcka pap-rcka | E-mail | Web | 3. září 2015 v 17:20 | Reagovat

Súhlasím ,je hrozné kam to speje

24 Mitsuki Mitsuki | Web | 3. září 2015 v 17:21 | Reagovat

Na tomto článku něco je - kus pravdy, se kterým docela souhlasím. Kolikrát jdu po ulici a projde kolem mě skupinka mladších (ehm, je mi 20) a mě jen napadne: "Boha, kolik té holce je? 14?" Legínky, štekle, rtěnka, mobil v ruce,...někdy dokonce vidím tak kluka, co je celkem pěknej, ale protože je oblečenej jak buzna, udělá se mi z něj skoro zle...do jisté míry chápu, že je to všechno móda, ta je v každé době jiná, kdysi se nosili zvonáče, když se  vymysleli mobily, taky je hned měl každý...ale na názor, že je dnešní teen generace čím dál víc rozmazlenější a neoriginálně rádobyoriginální přikyvuju.

25 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 17:29 | Reagovat

[18]: mám právo na svoj názor, tak ako ty máš na svoj, tak mi nemusíš hovoriť čo mám a čo nemám písať ;) a ja sama som dieťa rozvedených rodičov a nikdy som nepotrebovala aby si ma kupovali drahými teniskami či mobilom, bola som šťastná za čas strávený s otcom, ktorého som videla raz za štvrť roka...dnes to decká využívajú a vyťažia z toho čo najviac - nepísala by som to, keby som to už X-krát nezažila :) a viem, že mám toľko rokov čo "dnešná mládež" ale myslela som tým skôr, že už od 13,14 rokov sa správajú tak, ako sa správajú a potom z nich to isté aj vyrastie ;) a neodcudzuje iPohne ako taký, ale posadnutosť iPhonmi...úprimne, videla si niekde na Slovensku väčšiu koncentráciu iPhonov ako v Bratislave? čím to asi bude?
toľko k tvojmu komentáru a pekný deň ;)

26 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 17:31 | Reagovat

[14]: kedysi ale tieto "výstrelky" boli známkou rebélie alebo boja proti režimu, vtedy to bolo o niečom inom...dnes je to o tom, kto má viac (alebo skôr bohatšieho tatka) :)

27 Lily ♥ Lily ♥ | Web | 3. září 2015 v 17:37 | Reagovat

Krásne si to vystihla! Veľmi sa mi tvoj článok páčil :) Aj ja mám také skvelé spolužiačky :D Síce nemajú iPhone, ale aj tak sa fotia a tvária sa ako najdôležitejšie. Btw máš pekný blog a ostatné články :DD Maj sa :)

28 Žolanda Žolanda | E-mail | Web | 3. září 2015 v 17:41 | Reagovat

Tyhlety blbky i blbce fakt nesnáším, ale tak stejně nic nezmůžeš.. copak jim můžeš říct ať si vezmou roztrhaný tepláky bílý tričko za pár kaček a je to.. ne oni prostě musí být cool.. mě osobně je úplně jedno co si vezmu na sebe.. prostě popadnu co je a jeto, proč si nad takovýma hloupostma zbytečně lámat hlavu a ještě utrácet bůh ví kolik peněz.. nejsem magor.. to ovšem neříkám že máte chodit do školy v pyžamu, ale prostě přehánět se to nemusí.

29 Sonya Sonya | Web | 3. září 2015 v 17:44 | Reagovat

K originalite patria i pravopisné chyby? :D No nič.
Samozrejme, že "dnešná mládež" - ach, ako starobabičkovsky to znie! - je príšerná. A to väčšina, čo nevravím bez toho, aby som si to neoverila. "Aké si to vychováš..." etc., a deti komunizmu vychovávať inak než komunisticky skôr nevedia než vedia. Proletári, ktorým keď sa náhodou zadarí (t.j. keď si nakradnú, lebo veď ako inak to tu už len chodí), už musia svoje "megaúspechy" pretŕčať pred ostatnými. Vnucovať sa, to mám na mysli.
Kreativita a originalita na bode mrazu - či skôr hlboko pod ním. Možno - ale iba možno! - raz zistia, že je to o tomto a práve takí ľudia sa v živote presadzujú.
Nuž... sua culpa ;)

30 Magicmax Magicmax | Web | 3. září 2015 v 18:05 | Reagovat

Hele. Vono je to strašidelný! A přitom se to děje každý den okolo všech a já si toho vůbec nevšiml.

31 Frána Frána | Web | 3. září 2015 v 18:12 | Reagovat

Nemůžu si pomoct, ale stále si nemůžu vzpomenout, že bych kdy někoho takového potkala. Lidé, které potkávám já, jsou různí a možná občas mají nějaký ten nešvar z toho, co jsi vyjmenovala, ale tohle je přehnané. Možná jsem jen snílek, který přes růžové bríle nevidí svět, ale stále věřím, že je jen opravdu málo takových lidí. Ten prototyp je takový, protože člověk si těch pár lidí, kteří doopravdy vypadají takhle, zapamatuje lépe, než kohokoli jiného. Co na tom, že na ulici denně potkává desítky normálních mladých lidí, to jsou jen nevýrazné tváře v davu a TOHLE, tahle hrůza, o které tu píšeš, by se vypálila do paměti každému.

32 gingersworld gingersworld | 3. září 2015 v 18:12 | Reagovat

Jéj, miluji tě!
Taky naší generací pohrdám, lituji, že do ní patřím.
Nejhorší to je ve škole, tam se tomu prostě nejde vyhnout... Zázrak, že sem tam se najde i ten normální človíček..!
Pak s ještě mezi aktivity těchto dnešních bytostí řadí alkohol, kouření od raného věku a spaní s kdekým klidně už od 13ti let. Takové případy máme rovnou u nás ve třídě. Co na to říct? Radši nic a držet hubu. "Je to přece jejich věc". To možná je, ale tak nám ji nemusí všem cpát na instagramu atd.
Xx

33 Ryuzaki Ryuzaki | Web | 3. září 2015 v 18:32 | Reagovat

Jaj, vy máte asi dost nudný život, že si musíte stěžovat na jedno a to samé dokola :D Myslím, že když se začnete věnovat věcem, které jsou pro vás důležité nebo které vás baví, ušetříte pár nervů a život bude o něco lepší ;) Nadáváním na dnešní dobu nic nevyřešíte.

Jistě, pár lidí v mém okolí vlastní ajfoun, oblíká se podle posledního trendu, pořád fotí něco na snepčet nebo instagram, ale vůči mému stylu nikdy neměli narážky :D Je jim to jedno. Nikdy jsem na ulici neviděla děcka v mém věku, co by kouřila nebo pila. Asi žiju někde jinde, lel.

34 navzdysam navzdysam | E-mail | Web | 3. září 2015 v 18:39 | Reagovat

Spíš na té dnešní generaci nechápu, proč musí mít každý tetování. Má to dneska fakt každej, totální ovce. Potkat někoho mladýho bez tetování, to je nemožný. Hlavně holky. Každá holka si musí nechat udělat tuhle ohavnost, jinak by si o ní asi každej myslel, jak je nemožná. Je mi z toho na zvracení a to přitom nejsem žádnej starej děda.

35 ahoj ahoj | 3. září 2015 v 18:39 | Reagovat

Naprosto souhlasím. Všichni musí být "Swag" bez Iphonů by svět nemohl existovat, instagram, nejlepší soc. síť na světě! popravdě, já ani pořádně nevím, co to instagram je, nemám ho a k životu ho nepotřebuji. Mám samsung, ten mi stačí. Stejně ten telefon mám jen na zavolání rodičům, že něco potřebuji nebo tak...
Všichni se oblékají stejně, poslouchají stejné písničky, dívají se na stejné filmy, ale zapomínají na to, že by si i oni čas od času udělali něco jinak, ale ne, to onmi nemůžou, nebo by už nebyli Swag a ostatní už je nebrali. Já nikdy neměla kamarády, momentálně mám asi 2 opravdové kamarádky a jinak jsme kamarádky z příbuzenstvem :D  A nejhorší na všem je, že špunti z druhé třídy, už mají takové Iphony, a ten, kdo má něco jiného, je hnus, mobil se mu v aktovce pokrčí a další blbosti :D to mi říkala kamarádka že jim to ve třídě říkají. Dnešní generace, je opravdu velice špatná. A my, co máme normální rodiče a prarodiče (teda spíše rozumné) tak i o nás, těch slušnějších, co nekouří od třinácti, říkají, jak jsme nevychovaní, i když se snažíme. No jo, všechno to je tím, že dnešní rodiče neumí vychovávat slušně své děti a raději jim nakoupí věci aby je zabavili.

36 Bobkový list Bobkový list | E-mail | 3. září 2015 v 19:02 | Reagovat

nemyslím, že je to generací v každé generaci chtěli být lidé cool...proto netuším proč se to řeší, spíš mě štve ta ještě mladší generace :D protože bude hůř :D

37 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 19:15 | Reagovat

[34]: ja mám tetovanie, ale nie preto, že by to bolo cool...pre imidž si tetovanie dávajú skôr chlapci :) pre mňa to tetovanie niečo znamená, resp. niečo symbolizuje, preto ho mám ja :) ale aj to môže byť považované za niečo takéto, je to tak...

38 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 19:18 | Reagovat

[31]: samozrejme, že nestretávam každý deň úplne takýchto ľudí, je to skôr zhrnutie všetkého dokopy...ale je fakt, že stretávam denno-denne ľudí, ktorí spĺňajú takmer polovicu z toho...nemám dôvod si vymýšľať, a už vôbec nie niekoho urážať či označovať za niečo...išlo len o to poukázať, ako sa všetci snažia byť originálni a pritom sú ako z kopiráku :)

39 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 19:21 | Reagovat

[29]: druhá poznámka na pravopis :) milá Grammar Nazi, ty si zjavne z inej planéty, alebo len nie si človek, pretože každý sa občas pomýli...ale to v tvojom dokonalom svete zjavne nepoznáš :) nemám nikde na blogu napísané, že pri písaní článkov používam slovník, snažím sa písať bez chýb, ale nedá sa vedieť všetko :) a ver mi, videla som už aj horšie na podaktorých blogoch ale to je vlastne jedno, čo ti bude vysvetlovať jeden obyčajný podpriemerný človek ako ja :)

40 Sonya Sonya | Web | 3. září 2015 v 19:31 | Reagovat

Iste, som robot :D Je mi jasné, že každý sa občas pomýli, panebože, tiež nie som svätá, len mi pripadá trochu smiešne poukazovať na chyby a správanie druhých, keď sama PÔSOBÍŠ tak, ako vzorka, o ktorej píšeš. A ver mi, že viem, ako dnes mladí ľudia píšu ;)

41 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 3. září 2015 v 19:48 | Reagovat

[26]: Sle jdi! Ty si myslíš- vím, že je to dnes in říkat - že jsme se jako  mladí zabývali nějakou revoltou proti režimu? Chtěli jsme se líbit klukům, oni nám, bavili jsme se podle svého. Možná trochu jinak než nyní, ale jinak víš, co bylo důležité? Neměli jsme mezi sebou tolik rozdílů sociálních, nezáviděli jsme si. Taky měli doma někteří auto, jezdili do zahraničí ba i na Západ, ale to jsme prostě neřešili. ĎSkola, zájmové činnosti-mimochodem zdarma různé kroužky ve škole i mimo, sport a pak nástup do zaměstnání, zajištění bydlení, práce, rodina. Pro dnešní lidi možná mnohdy nuda, ale po svém dlouhém životě bych neměnila. Víš proč? Protože si hodně lidí zaměňuje svobodu za ,,právo" omezovat druhé, pokud je na tom finančně lépe. Vládnou hlavně peníze. To už tady bylo řečeno. Ve škole jsme měli bezvadnou partu vždycky, žádná šikana, jen  nevinné vtípky, profesory-učitele jsme jen tak zlehka pobuřovali občas, ale neměli jsme tu drzost jako dnešní mladí ve školách. No, co už, je to jen takový názor a myslím si i nadále, že je hodně slušných mladých lidí, kteří mají své zájmy, cíle a chovají se slušně.

42 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 3. září 2015 v 19:48 | Reagovat

Pardon- Ale jdi...

43 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 3. září 2015 v 19:57 | Reagovat

Jak se dá tvářit originálně?

44 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 20:01 | Reagovat

[40]: a prečo tak pôsobím? že spravím 2 - 3 gramatické chyby? :D nemám tak prečo pôsobiť, nemám nič spoločné s tými osobami, o ktorých som písala :)

45 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 20:06 | Reagovat

[42]: súhlasím so všetkým, čo tu píšeš, a preto sa za tvoj komentár nemám prečo hnevať :) keď mi mama rozprávala, aké boli decká kedysi, a ako si s každým vychádzala, je mi až smutno...teraz som skončila strednú a môžem povedať, že až na pár výnimiek to boli najhoršie roky môjho života (čo je irónia, keďže sa vraví, že majú byť najkrajšie)...dnes sú ľudia značne iní, skupinkujú sa, všade vládne intrigy a faloš...a jedným z dôvodov, prečo som sa mala tak zle, je že nevlastním všetky veci z toho zoznamu a preto sa na mňa pozerali inak - bola som z dediny a nie z Bratislavy a blízkeho okolia, tak sa ku mne správali ako k inému druhu...a nie, nemyslím si, že je problém vo mne, pretože takéto veci sa mi na základke nestávali...myslím na základke na dedine - život bez predsudkov, intríg a všetkej tej špiny, ktorú som zažila v Bratislave...a detstvo? to som mala narozdiel od dnešnej technologickej doby nádherné! takže si mylím, že mám aspoň maličké právo odsudzovať dnešné deti a puberťákov a ak to niekto nevie zvládnuť tak v pohode, každý má vlastný názor :)

46 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 20:08 | Reagovat

za milé aj nemilé komentáre všetkým ďakujem :) a kritikom taktiež, no nechcem sa hádať, každý má právo vyjadriť svoj názor a keď nie na osobnom blogu tak kde? takže áno, beriem kritiku, ale neurážajte ma a nehovorte mi, či niečo mám/nemám alebo môžem/nemôžem písať a kritizovať ;)

47 Sonya Sonya | Web | 3. září 2015 v 20:12 | Reagovat

Už som ti napísala, prečo tak pôsobíš. Je normálne, že spravíš chyby, ale ako človek pracujúci vo vydavateľstve by som si toto v knihe dovoliť nemohla. A tak mi to bije do očí, a tiež to, že väčšina mladých ľudí dnes nie robí chyby - ale nepozná pravopis ;)

48 Sonya Sonya | Web | 3. září 2015 v 20:16 | Reagovat

Ale každopádne myslím, že túto žabomyšiu vojnu by sme mohli ukončiť a venovať sa dôležitejším veciam. Napríklad utečencom. Alebo radšej riešiť SWAG?

49 necroparanoia necroparanoia | E-mail | Web | 3. září 2015 v 20:25 | Reagovat

Téma v kombinaci se slovenštinou ve mě vyvolalo salvy smíchu. Jen tak dál, perfektně napsaný.

50 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 20:36 | Reagovat

[48]: už som vravela, že nemám záujem sa hádať, a rozhodne nejdem bojovať s niekým, kto robí vo vydavateľstve, ale riešiť utečencov? to fakt nie prepáč...mám na to síce svoj názor - ale potrebujem počúvať ďalšie "hejty" ? Takých článkov je už milión, tak na čo sa k tomu vyjadrovať? Aj tak tým jeden článok navyše nič nevyrieši...pekný večer :)

51 Arien Arien | 3. září 2015 v 20:52 | Reagovat

[50]: Sice to jeden článek nevyřeší, ale to bys mohla říct o kařdém článku zabívající se problematikou. Já si tohoto článku moc cením a autorka na sebe může být náležitě hrdá ne jen na svůj nádherně napsaný článek ale taky za to, že se nestydí za svůj názor a proto si rozhodně zaslouží být na přední stránce Blogu.cz.
Přeji ti hodně úspěchu a inspiraci k dalšímu, jistě nádhernému článku.

52 snapeova snapeova | Web | 3. září 2015 v 20:56 | Reagovat

Ne, že by to z části nebylo vystihnuté, ale upřímně, tyhle články jako přes kopírák o dnešní příšerné generaci, mě začínají nudit, ne-li přímo štvát.

Každá mládež je v podstatě stejná, to jen doba je dělá odlišné od těch předešlých. Tyhle typy jsou nejvíc vidět, ale vždy jsou mezi všemi i normální lidi s rozumem. Spousta těch ostatních taková nezůstane navždy. Jsou mladí, nevědí co se sebou, hledají se. Taky jsem z toho až naštvaná, když slyším nějaké rozhovory těhle mladých nebo je prostě vidím na ulici, ale věřím, že dost z nich z toho vyroste. Musí nejdřív pořádně poznat sami sebe. Někteří zůstanou stejní, ale to je často záležitost jejich inteligence. Hodně také dělá výchova, rodinné zázemí a málokdo má tohle dnes opravdu v pořádku. Neházej do jednoho pytle a nesuď tak tvrdě. Já chápu co tě štve, ale...

53 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 20:56 | Reagovat

[51]: netvrdím že je nádherný, ale nebojím sa za názor :) za tvoj milý komentár veľmi ďakujem, budem sa aj ďalej snažiť písať tak, aby sa to sotatným páčilo :)

54 Hája Hája | 3. září 2015 v 21:10 | Reagovat

Musím se přiznat, že k dnešní generaci patřím....ne jakože tím chováním, ale to že jsem narodila ve stejné době jako oni :D. Ale sama svou....generaci odsuzuji též. Ano, sem tam se vyfotím, ale nechovám se jako ty s prominutím kurvičky dnešní doby :). Podpatky nemůžu ani vidět, ani extra moc nemaluju, na soc. sítích sice jsem, ale maximálně, abych si tam s někým pokecala a u mě klasika-džíny, triko, mikina a tenisky (a ano klidně zajdu do sekáče nebo k ťonkům)...a víte co? já se za to nestydím :D. Ano styděla jsem se ještě za to, že mi je 16, že jsem ještě neměla kluka, že se neoblíkám ''moderně'', že nemám perfect pleť, že se extra nemaluji, nekouřím či nepiju a nebo že jsem stydlivá a neumím se třeba moc prosadit, ale co...jsem jaká jsem a na tom by mělo záležet :D.
Souhlasím s tebou :)

55 sarushef sarushef | Web | 3. září 2015 v 21:32 | Reagovat

Asi bych tak hrozně nevidela prostou skutecnost, ze lidé jsou prostě ve většině stejní a těch odlišnejch je jen pár.

56 zuzana koubkova zuzana koubkova | E-mail | Web | 3. září 2015 v 21:57 | Reagovat

[14]: Také jsem "starší" generace a vidím to úplně stejně. Za mě to byly různé tuzexové vychytávky - walkmany a monchicháci a co já vím, co ještě? A kam to dospělo? K další generaci celkem normálních mladých lidí :-) Buďte v poho.

57 Jana Jana | E-mail | Web | 3. září 2015 v 23:11 | Reagovat

Dokonalý článek! Akorát :D Zapomněla jsi na Bubble tea a nemyslím si, že všichni jsou takoví, ale to doháníš v závěru článku - za mne palec nahoru, jsi boží!

58 NikiScary NikiScary | E-mail | Web | 3. září 2015 v 23:31 | Reagovat

Nemůžu nic než souhlasit. Problém je, že kolikrát přemýšlím, zda je chyba v nich a nebo ve mně. :D

59 Nicole Nicole | Web | 3. září 2015 v 23:46 | Reagovat

[58]: tiež sa nad tým niekedy zamýšľam :)

60 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | 4. září 2015 v 0:31 | Reagovat

Bože, proč to lidi baví řešit...neni to jedno?

61 lena-loca lena-loca | E-mail | 4. září 2015 v 2:04 | Reagovat

Neviem kto si, ale za ten článok ťa uznávam! :D

62 Bezejmenné Esko Bezejmenné Esko | Web | 4. září 2015 v 9:20 | Reagovat

Ach jo, když je přece jedno jak se kdo oblíká a co má za telefon. Proč soudíte podle toho?

63 Nicole Nicole | Web | 4. září 2015 v 10:15 | Reagovat

[62]: ja nesúdim podľa toho, ale ide o to, že dnešní mladí ľudia sú príliš povrchní a materialistickí a záleží im iba na tom, čo majú na sebe ;)

64 Marketa Marketa | E-mail | Web | 4. září 2015 v 11:50 | Reagovat

Ahoj, souhlasim s tebou, ze lidi dnes opravdu resi jen povrchnosti, misto toho, aby se zamysleli. Jak napsal Paulo Coelho: "Vsichni chteji byt v supertride a snazi se tam mermomoci dostat za kazdou cenu. Jenze vitez je sam, neuvedomuji si, ze kdyz dojdou na vrchol snadno, tak pak uz muzou akorat ztracet." Dnesni doba je fakt zmatena, kazdy se snazi byt tak originalni az je stejny jako vsichni ostatni, v tom mas pravdu. Na druhou stranu jsou treba lidi, kteri maji radi designove veci a proste se jim to libi, tak si to poridej (treba i tim, ze si na to setri nekolik mesicu z kapesneho) a to ve skrytu duse mohou byt investigativni, genialni a pracoviti. Hlavnim poblemem je podle me komerce, masivni reklama a samozrejme ta "elita" ktera je vsem vzorem mladym lidem.

Zaverem - uz ve staroveku nejaky filozof prohlasil: "Mladez je tak zkazena, ze je jasne, ze brzy pro nasi civilizaci prijde zahuba." A to bylo pred tisici let, myslim si, ze se lidi nemeni, meni se jen doba a kulisy.

Hodne zdaru,

Marketa

65 Alfa Alfa | E-mail | Web | 4. září 2015 v 12:01 | Reagovat

Všichni se snaží být originální tím, že zapadají do stáda.. to je úžasná ironie :D famózní! :D Ale ber to tak, oni jsou jako medvídek koala, živí se jen tím jedním listím.. a pak se něco podělá, ono listí zanikne a oni nebudou vědět, co dělat.. :) Tak černě bych budoucnost neviděl.. :)

66 Mirielka Mirielka | Web | 4. září 2015 v 12:20 | Reagovat

Tohle ale není odraz jen dnešní doby a "dnešní" mládeže. Každá mládež se chce odlišovat od těch dospělých. Testují hranice, mají svůj styl - oblékání, mluva atd. Jen teď je to možná trochu víc vidět, protože vznikají poměrně značné sociální rozdíly. Ale i za mě (je mi 31, takže už jsem jiná generace) to tak bylo. Snažili jsme se být za každou cenu originální a všichni jsme byli nudně stejní - stejná mluva, stejný hadry, stejný účesy. Když začala éra mobilních telefonů, tak jsme se všichni nejdřív vysmívali (heslo tehdejší doby - každý deb*l má svůj mobil). Postupně se začaly mobily rozšiřovat a do dvou, tří let, kdo ho neměl, byl out. A taky jsme vyrostli. Ve většině případů se z nás stali právoplatní členové společnosti. Pracujeme, máme své rodiny... prostě jsme si prošli vývojem tak, jako každá generace. Jen každá generace je trochu jiná, ale neznamená to, že špatná...

67 Marceline Marceline | E-mail | Web | 4. září 2015 v 15:51 | Reagovat

Čánek je pěkný, ale já hlavně nechápu, proč všechny házíte do jednoho pytle? Že takoví někteří jsou, neznamená, že takoví jsou všichni. Mě je 13 a tohle ze srdce nesnáším, když mě někdo odsuzuje jenom za můj věk nebo generaci. Nedávno jsem se na asku zmiňovala, že chodím ráda na tumblr a taky ráda čtu. Pak mi ale někteří začali psát, že to dělám jenom abych byla in, protože je mi 13. To fakt?Střílela bych.
Tak ať si to nosí, jim se to asi líbí, mě to sice přijde úplně dementní, ale proč se nad tím pozastavovat? Navíc každý hned nemusí být špatný, jenom kvůli tomu, že má iPhone a věci z New Yorkeru. A vůbec, nechápu, proč si lidi pořád musí stěžovat na tuhle generaci. U každé generace něco podobného bylo, ne? Holt někteří lidé jsou úplně vymletí, co s tím naděláme. To ale neznamená, že je špatná celá generace.

68 Toxic Toxic | Web | 5. září 2015 v 13:36 | Reagovat

bohužial treba prehlásiť že aj ty si neoriginálna ovca v stáde týmto článkom pretože toto píše každý ako nenávidí túto generáciu...názor je síce fajn že sa ti o nepáči no nie je to originálne tento názor tiež spadá do stáda

69 Nicole Nicole | Web | 6. září 2015 v 21:50 | Reagovat

[68]: nemyslím si, že sa dá posudzovať názor podľa originalit, každý má svoj názor a ja mám svoj preto, že to tak cítim a to si myslím nie preto, že by som sa chcela pridať k tým, ktorí si to myslia :) neviem či chápeš čo myslím, ale nie je to tak, že by som kopírovala niečí názor, toľko k tvojmu komentáru ;)

70 Heaven Heaven | Web | 31. července 2017 v 18:17 | Reagovat

No jo, odsoudit někoho kvůli tomu, jaký má boty nebo telefon je vážně originální, můžeš být na sebe pyšná ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
___________________________________________________________________________________

Založenie blogu: 14. 7. 2015

Nicole 2017