Fotím

Meninový výlet do Rakúska

30. srpna 2017 v 11:59 | Nicole
Včera som mala meniny, hoci v našom slovenskom kalendári sa moje meno tak, ako sa píše, nenachádza. No formality bokom. Tatino nás vzal na výlet, ktorý sme už dlho plánovali - do bane Seegrotte, v ktorej sa nachádza najväčšie európske podzemné jazero. Už dlho sme sa tam chystali a keďže bol včera sviatok, konečne sa nám naskytla príležitosť. Žiaľ, fotky odtiaľ mám mizerné, nakoľko všetko bolo zle nasvietené, alebo vôbec. Ale ani to nepokazilo dojem z obrovskej bane, skvelého vtipného sprievodcu a tiež plavbu loďou po tomto nádhernom jazere. Vrelo tento výlet odporúčam.
Aj keď musím upozorniť na obrovské množstvo moslimov, ktorí buď neskutočne smrdia alebo sú z nich chodiace parfumérie.
jediná schopná fotka inak nádherného jazera, ktorá sa mi podarila, žiaľ iba na mobil

A keďže sme v rubrike, ktorá je o mojich fotografických počinoch, tak vám asi došlo, že sa nebude týkať škaredých fotiek zo zle osvetlenej bane. Keďže bolo vonku ešte stále pekne a príjemne, rozhodli sme sa navštíviť neďaleký hrad Liechtenstein, ktorý však o tom čase bol už zavretý, resp. vnútorné priestory. No aj napriek tomu sa rozhodne bolo na čo pozerať. Vedľa hradu sa nachádzal luxusne vyzerajúci domov dôchodcov, rovno pod hradom! Nádherné okolie, priestranné parky, no jednoducho miesto, kam by chcel asi každý slovenský dôchodca! Nuž, môžme si zasnívať a radšej sa presuňme k nádhernému hradu.

Spomienkový víkend na chalúpke

21. srpna 2017 v 21:28 | Nicole
Minulý týždeň som dostala skvelý spontánny nápad - sadnúť na vlak a vyraziť za babkou a tetou na našu rodinnú chalúpku, na ktorú som chodievala v detstve každý rok na celé letné prázdniny. Dlho som nad tým nepremýšľala, a už som mala kúpenú miestenku do vlaku. A tak som sa už nemohla dočkať piatku. Dnes sa teda s vami podelím o chalúpku a nádherný kraj Slovenska - Muránsku planinu, ktorá má nenahraditeľné miesto v mojom srdiečku.
Naša spomínaná chalúpka, ktorá leží v malej, no nemenej krásnej dedinke Muránska Zdychava. V tejto dedine sa všetko končí, a to doslova - cesta už ďalej nevedie. Naša chalúpka sa nachádza na vysokom kopci, kde sme kedysi vždy chodievali peši, no dnes už sem existuje cesta, ktorá sa však dá zdolať iba na terénnom aute.

Kvietky monacké

11. srpna 2017 v 19:19 | Nicole
Pri potulkách Monakom sme sa zastavili na mieste s krásnym výhľadom na more a jachty, a rovnako sa tu nachádzala aj krásna zbierka rôznych kvietkov. A ako už viete (možno), fotenie kvetov ma veľmi veľmi baví. Tak vám tu prinášam štyri najkrajšie.

Bezstarostný život

20. července 2017 v 19:02 | Nicole
Tak som sa pred týždňom vrátila z dovolenky v Taliansku a Francúzsku, a hoci som pri mori strávila iba zopár chvíľ (nakoľko to bola aktívna dovolenka) podaril sa mi tento podľa mňa nádherný snímok zobrazujúci život detí, ktoré žijú v tejto oblasti, presnejšie v rybárskom mestečku Grado v Taliansku. No nie je to skvelý život? Viac sa o mojom dni strávenom v tomto mestečku dočítate v tomto článku.

Podersdorf am see

25. června 2017 v 17:08 | Nicole
Včera bol vskutku nádherný a horúci deň. Tak sme sa ja, moja Drahá polovička, môj tatino a jeho priateľka rozhodli ísť na výlet do "ďalekého" Rakúska, do mestečka Podersdorf am See. Trošku sa pokochať výhľadom na more, maják, trošku zmáčať unavené kosti a užiť si príjemný čas. Voda bola skvelá, príjemnej teploty a pre tých, čo nevedia plávať ju vrelo odporúčam, keďže je hlboká max 1,5 metra a to všade, aj v strede jazera. Takže ak neviete, kam sa cez víkend vydať, odporúčam toto krásne miestečko :).

Kvety, kvietky, kvetinky

31. května 2017 v 14:05 | Nicole
Poslednú dobu, možno vplyvom počasia ma veľmi baví skúšať pokusy s novým foťákom najmä na kvietkoch. Všetko krásne kvitne, vonia...A ja snívam, že si raz kúpim objektív na makro-fotky a preskúmam tieto nádherné rastlinky z bližšej perpektívy.

ZOO Bratislava

21. května 2017 v 21:56 | Nicole
Milujem zvieratá! A tak sme sa včera vybrali do našej Bratislavskej ZOO (keď už mám ten nový foťáčik tak prečo ho trochu nevyskúšať), a hoci počasie nám tak úplne neprialo, bol z toho celkom vydarený výlet. Nie všetky fotky vyšli tak ako som si želala, nakoľko mnohé zvieratká boli za sklom, ale už teraz na sebe badám výrazný pokrok. Tak vám tu teraz predstavím zopár naozaj vydarených fotiek :)

Miláčik

21. května 2017 v 21:45 | Nicole
Konečne mám zrkadlovku, a hoci sa na nej ešte len učím, snažím sa stále niečo fotiť. Teraz mi do hľadáčika vošiel náš psík Deny (maltézsky teriér), ktorého bolo extrémne ťažké odfotiť (ani si neviete predstaviť), akoby vedel že ho chcem fotiť (na druhej fotke to dal aj celkom najavo hehe). Ale predsa sa podarila, a tu je výsledok:

Keď sa občas zadarí...

26. srpna 2015 v 15:16 | Nicole
Hojte, ahojte,

ako vždy sa riadim heslom: Pre dobrú fotku nie je dôležitý fotoaparát, ale fotograf, nápad a myšlienka. Dobrá fotka sa dá spraviť aj s kalkulačkou :)

A preto vám prinášam (podľa mňa) to najlepšie, čo môj foťák dokázal (okrem toho, čo už ste videli napríklad v tomto či tomto článku). Občas sa nejaký dobrý záber pritrafí aj do môjho malinkého ružovučkého Sonyho :)

Napíšte mi, čo si o fotkách myslíte (samozrejme prijímam aj kritiku) no berte ohľad na to, že nie som profesionál a už vôbec nemám výbavu na to byť profesionálom.

určite nie je zložité spraviť takúto fotku, ale je jedna z mojich obľúbených :)

ostatné v CČ (ako vždy:)

Chorvátsko a jeho krásy mojimi očami

9. srpna 2015 v 20:28 | Nicole
Tak teraz k normálnemu článku, hneď po tomto. Po namáhavých dokopy asi tridsiatich hodinách cesty spolu sa vám živá a zdravá ozývam zo zaprdkaného Slovenska, kde je momentálne tak teplo, že mám chuť zasadiť sa do zeme a tváriť sa ako koreňová zelenina. Každopádne, naspäť k Chorvátsku.

Ako som spomínala, cesta bola dlhá. S vidinou, že keď do Chorvátska pocestujeme v noci, v aute zaspíme a ráno sa zobudíme pri mori, sme sa vidali na cestu. No opak bol samozrejme pravdou, kedy nekončiace kolóny predĺžili našu cestu o celých 6 hodín. No snáď to stálo za to. Tak či onak, cesta späť bola taktiež dlhá, no tentokrát dobrovoľne, kedy sme si spravili cestu do Puly. Chceli sme to tam vidieť, no nevedeli sme, čo nás tam čaká. Koloseum, kvôli ktorému sme tam šli, práve okupoval akýsi treťotriedny spevák, ktorý vyzeral ako Palinko Habera za mládí a hral tú istú melódiu takmer hodinu dokola. Takže vstupenka do kolosea bola 180 kún, čo by som nedala asi ani za reálneho Paľka (nehovoriac o tom, že z každej strany kolosea sa aj tak dalo vidieť čo sa deje vnútri). Tak sme tam chvíľu pobudli a potom sa opäť vidali na cestu.

Toľko k začiatku a koncu. Všetko medzitým bolo krásne a ako z rozprávky - teda až na niektoré prehnané ceny. Myslím že o tom, ako je v Chorvátsku krásne (obzvlášť keď ste s tými, ktorých najviac milujete) a aké je parádne more a všetko, nemusím ani hovoriť. Tak to vyjadrím zopár fotkami.

Všetky nájdete ako vždy, v celom článku :

táto mala skončiť úplne inak, ale som spokojná aj tak :)

Reklama

___________________________________________________________________________________